L’avió
carlamarco | 19 novembre 2013A l’estiu de 2005 vaig anar de vacances dues setmanes a Menorca, el meu germà tenia 5 anys i jo en tenia 7. El dia abans de marxar pel que recordo estàvem els dos molt inquiets, perquè era la primera vegada que anàvem en avió. Quan els pares ens van dir que aniríem amb avió, nosaltres dos teníem una mica de por, però a la vegada estàvem contents, pel fet de que era una cosa nova, i encara no sabíem què era.
Ens vam aixecar molt aviat per anar a l’aeroport. En arribar ho miràvem tot amb uns ulls ben grans, semblava un somni, tota la gent que hi havia, les maletes, les màquines, i moltes coses més que ens deixaven amb la boca oberta. En pujar a l’avió, ens vam asseure, i tota l’estona miràvem per la finestra, vèiem tot el paisatge, com la gent cada vegada es feia més petita i ens anàvem allunyant fins que començàvem a veure el núvols, els dos estàvem molt al·lucinats.
Finalment vam arribar a Menorca, ens ho passavem molt bé allà i no puc negar que em va agradar molt , però crec que durant aquelles dues setmanes d’estada el que més esperàvem el meu germà i jo era tornar a agafar l’avió per tornar a Vilassar, i gaudir per segon cop del que tant ens havia agradat d’aquell estiu.
Carla
Carla, no dubto que ho devíeu passar d’allò més bé.
El redactat és clar, senzill i directe, i està ben estructurat en paràgrafs. Calia revisar algunes errades ortogràfiques i irregularitats d’expressió (per exemple “al arribar”, o “al pujar” havien de ser “En arribar” i “en pujar”), però l’escrit en general està força bé. M’ha agradat.
No paris d’escriure (i recorda’t de polir tant com puguis l’escrit)
Josep Maria
com diu la dita: “no diguis mai d’aquesta aigua no en beuré”